سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش جز به پرهیزگاری پاکیزه نگردد . [امام علی علیه السلام]
حجاب پرچم پر افتخار زن مسلمان
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار

  • بسم الله النور
    السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین(ع)
    حسین جان  وقتی خیلی در موردت فکر می کنم و همیشه دلم میگیرد.مثل کسی که کشتی اش در گل نشسته عزیز دل آن چیزی که تو خواستی با خونت و با خون فرزندانت و خون یارانت به ما بفهمانی ، فهمیده نشد روحم فدایت  کربلا جاریست در رگ من ،در خون من ،در تمام ثانیه ها ی من، کربلا جاری هست همواره ...و هست همیشه....
    حسین علیه السلام می فرماید:


    مردم بنده ی دنیایند و دین در زبانشان می چرخد و تا وقتی زندیگشان در محور دین بچرخد به دنبال آن هستند اما وقتی بوسیله ی بلا آزموده می شوند دینداران اندک می شوند.
    اربعین امام حسین را به تمام عاشقان راهش تسلیت عرض می کنم.

    دوستان چند تا ایمیل برایم امده بود که نوشته بودند ننویسم و این حرف ها ی من به درد جامعه ی ایران نمیخورد من هم گفتم شاید ننویسم بهتر باشد اما من برای خودم ایده ای دارم  و برا ی اون هدفم می دونم که باید بنویسم چرا که اونچیزی  که تصمیم گرفتم  برایش بنویسم ارزشش داره  که بنویسم.حجاب زیبای من، برای تو بارها قلم بر  دست گرفتن خیلی قشنگ است.   ولی اگر کسی دوست ندارد به این خانه ی من بیاید  خب می تواند نیاید و نخواند در این خانه اگر خدا بخواهد اگر عمری باشد حالا حالا ها باز است و من هم منتظر دوستان  دلسوز خودم هستم.فکر می کنم تا اینجا کافی باشد.


    دوستان من با اینکه راه قانونی برای ورود دختران محجبه به دانشگاه ها باز شده  و خیلی برای من ژیام تبریک فرستادید ولی متاسفانه فقط چند دانشگاه بیشتر اجازه ی ورود را به دختران ندادند ودوباره مثل قبل  ممنوعیت ادامه دارد. در این چند روز واقعا مثل کابوس شده برای ما ریسان دانشگاه ها  می گویند اگر ببینیم که رژیم لایک ترکیه  در خطر است قانون را هم حاضریم زیر پا بگذاریم .ما این قانون را اجرا نخواهیم کرد و اگر ما را مجبور به این کار کنند  طوری رفتار خواهیم کرد که محجبه ها خودشان از دانشگاه فرار کنند.حتی درگیری ها یی هم درست شد و خیلی ها کتک خوردند و زخمی شدند.و هنوز راه بر دخترهای ما بسته است.





    ایشان پدری هستند که به خاطراعتراض به اینکه چرا دخترشان را باحجاب به دانشگاه راه نمیدهند از نیروی انتظامات دانشگاه کتک خوردند

    این دختر خانم همان اقای عکس بالایی هستند که برای حضور در کلاس و عقب نیافتادن از درسهایشان مجبور شدند با موی مصنوعی  وارد دانشگاه شوند

    خواهرم
    من تو را دیدم


    ،پر از زندگی و نور.


    در فکر  خودم  قدم می زدم ،آرام،


    با تمامی سختی ها


    حتی لبخند تو را دیدم.


    خواهرم


    تو را مثل رنگ آسمان قبل از طلوع دیدم،


    تن پوشت حجاب بود
    ولی ذهنت از  حجاب غفلت دور بود
    حجابت سیاه بود
    ولی دل تو هم رنگ شفق صبح بودکه
    زیر آن تن پوش می تپید.
    خواهرم


    از چشمانت می شود انتظار را دید


    به کدام گناه تو را قصاص می کننند؟


    می بینم تو را
    دودستت را بر سرت گذاشته ای به چه فکر می کنی؟
    عزیزم مقاوم باش


    مثل گل یخ که از زیر برف سرد جوانه میزند
    نفس عمیق بکش و از میان آن  همه سیاهی مثل شفق زیبا برویی،


    صبح در کمین نشسته.


    به آسمان نگاه کن ،ببین چه قدر وسیع و پاک است  مثل دل تو،


    وخورشید شرمنده  از دل تابنده ی تو ،


    بر دستان توانگرت نگاه کن و خودت را کوچک نبین،
    چرا که دست تو به یاری دین خدا بلند شده است
    و ید الله فوق ایدیهم


    تو می توانی


    می دانی


    چشم جهان به تو وپرچم مقدست حجاب دوخته،


    با اینکه برایشان خیلی سخت است


    ولی باید بمانند و


    رویش زیبای تو را نا باورانه تماشا کنند


    دل ما این روز ها  مثل قایقی سرگشته در اقیانوس اندیشه


    به دنبال آن حقیقت همیشه جاودان،


    دل ما  صحرای سوزان،


    دل ما موج خروشان،


    دلما  غرق خداست.
    و آنها از این می ترسند
    خواهرم


    دل تو اقیانوسی طو فانیست،


    مواج ،پر خروش


    اندیشناک ودر تلا طم.


    سرگردان چه هستی
    امور خود را به خدا بسپار،


    تا با فانوس تدبیرش که او مدبر الامور است،


    تا به  ساحل گمشده ی آرامش برسیم.


    روزی را میبینم که دلمان  ،


    با دعای زهرا ی مرضیه


    از عطر گل یاس خوشبو می شود
    چرا که ما دلمان را به یاس نبی گره زده ایم و
    محبت او را در دلمان کاشته ایم
    و از حجاب که هدیه ی گرانبهای اوست
    محافظت کرده ایم.




    زهرا نور ::: شنبه 87/4/22::: ساعت 10:52 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :90814

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    حجاب پرچم پر افتخار زن مسلمان

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<