سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خدای سبحان را یاد کند، خداوند دلش را زنده و عقل و خردش را روشن کند . [امام علی علیه السلام]
حجاب پرچم پر افتخار زن مسلمان
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بسم الله الرحمن الرحیم


    سلام می کنم به  ملت ایران که با انقلاب جهانی بیداری را برای دیگر مسلمانان  به ارمغان آوردند.
    اهل ترکیه هستم .دوست دارم  در باره ی ظلمی که سال هاست  به ما دختران ترک  انجام می شود  و خاطرات سفرهایم به ایران را هر چند کوتاه بنویسم.این روز ها هوای سیاسی  ترکیه طوفانی است دولت  طیب اردوغان  وبه ریاست جمهوری عبد الله گل که افراد متدینی هستند بعد از روی کار آمدن آرام آرام  اصلاحاتی را انجام میدهند که زیاد برای لاییک ها خوش نیست   هفته ی گذشته در اخبار ها آمده بود  دولت قانون منع ورود با حجاب ها را به دانشگاه  اصلاح می کند .این خبر برای ما خیلی خوشحال کننده بود خبری بود که مدتها منتظر  شنیدنش بودیم .خب همانطوری که  نرمال است خیلی هایی مثل من از این خبر از خوشحالی  خدا را شکر کردیم و دست هایمان را بالا بردیم دعا کردیم که خدایا کمک کن  تا حقوق زیر  پا مانده ی ما  به ما برگردانده شود اما از آن طرف عده ای که بغض و نفرت دیرینه ای با اسلام دارند  اعتراضاتی شدیدی را  ترتیب دادند در رادیو و تلویزیون ها هم که مرتب از خطر این کار صحبت می شود و  می گویند ترکیه لاییک است و باید لاییک بماند  ما نخواهیم گذاشت ترکیه مثل ایران شود..... خیلی  از افراد اکادمیسین دانشگاه ها  و اساتید  نیز راه پیمایی کرده و بیانیه صادر کرده اند که اگر  دولی  قانونی را تصویب کند که  راه ورود به دختران محجبه را به دانشگاه باز کند ما درب دانشگاه را قفل خواهیم کرد!!!!!!!!!!!
    عده ای هم می گویند نخیر این درست نیست که دانشگاه تعطیل شود   ما اساتید اعلام می کنیم  اگر دختری با حجاب به دانشگاه بیاید  نمره به او نخواهیم داد و....بعضی از ان جی یو ها ی فمینیستی روز یکشنبه ساع 11 تا 14 در مزار آتاتورک اجتماع کردند و  اعلام کردند در ترکیه  همه ما  مسلمانیم کسی با اسلام  دشمنی ندارد ولی حجاب چیز دیگری است .مگر کسی که به حج نمیرود از مسلمانی دور می شود  نداشتن حجاب  کسی را از دین خارج نمیکند و  در آخر به دولت اخطار  اخطار دادند آرامش  ترکیه را  با این اصلاحات بهم نریزند  که بسیار گران تمام خواهد شد.


    زنان وابسته به حزب دموکرات چپ نیز  با  پوشیدن چادر ها ی سیاه به راهپیمایی پرداختند و پس از رسیدن به محل اجتماع  با بالا بردن عکس ها ی آتاتورک ملعون و پخش سرود ملی  همگی چادر ها ی خود را در آورده و داخل یک حلبی گذاشتند و رویش نفت ریخته و چاد رها را آتش زدند.تلویزیون مصاحبه ای  با خانم 70 ساله داشت که با عصبانیت می گفت: می دانید چرا من با این کهولت سن و بیماری به اینجا آمدم؟ برای این که دو موضوع را به طیب اردوغان بگویم و آن اینکه طیب ما را عصبانی نکن و ترکیه و مردم ما را راحت بگذار  از ادیرنه تا وان  از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب ترکیه همه ی لایکها جمع می شویم و یک وجب از خاکمان را به شما دینداران نمی دهیم .مرگ بر دین و دینداری!!!!!!!!!!و به تایید  از حرف ها ی این پیر زن عجوزه هم کیشانشان سوت می کشیدند و کف می زدند.
    عجب روزگاری شده گوییا آنها فقط  همفکران خودشان را جزء مردم حساب می کنند.ما محجبه ها کجا راحت بودیم که این خانم با وقاحت خودش را نماینده ی همه می داند و می گوید در کشور ترکیه همه راحت هستند و همه آزادی دارند.
    آقای دنیز بایکال رهبر حزب جمهوری که از  مخالفین سرسخت  ازادی حجاب اسلامی در دانشگاه ها است می گوید: مردم به هوش باشید شما را گول نزنند من به عنوان نماینده ی حزب جمهوری می گویم  نه در اسلام و نه در اصول عملی  و اعتقادی و نه در فرهنگ ما با با یک هزار سال تجربه ی اسلام  چیزی به نام حجاب وجود ندارد. خیلی دوست داشتم تا آن زمانی که  بایکال  این حرف را می زند در مقابلش قرار داشتم و یه یادش می اوردم که  مگر همین شما نبودید که موقع تبلیغات انتخابات عکس زنان  محجبه را  در کارناوالها ی انتخابی خودتان  نصب  کرده بود؟  چه زود فراموش کردید و هزاران هزار حرف  در گلو مانده.
    ولی مردم  دیندار  اینبار بیدار شده اند و در کل ترکیه راهپیمایی می کنند و می گویند ما تا آخر از اصلاح این قانون حمایت خواهیم کرد و می شود گفت  این روز ها  مقاومت ما به اوج خودش رسیده و منتظریم تا نتیجه ی مقاومت خودمان را با شادی جشن بگیریم.چه کسی گفته  برای تحصیل باید حجاب را  کنار  گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    مرگ و لعنت ابدی بر لایک ها ی بی دین که فکر می کنند دانشگاه ها و مراکز علمی ملک  پدری شان است؟ که درب دانشگاه ها را بر ما می بندند؟ خدا ی من  در کشوری که ادعا ی مسلمانی دارد  چقدر تلخ است که یهودی ها بتوانند با  کیپا(کلاه مخصوصی که یهودیان می پوشند) در دانشگاه درس بخوانند ولی ما را به جرم داشتن حجاب از مدارس و دانشگاه ها اخراج کنندو بگویند که اگر می خواهید با حجاب درس بخوانید بروید عربستان بروید ایران اونجا برای شما مناسبتر است.





    حجاب شخصیت و هویت ماست ،  و اجازه نخواهیم داد  به شخصیت و هویت ما  دستی درازی  شود.







     










    و در اخر سخنی دارم با کسانی که حجاب ما را به آتش می کشند 
    ان ربک لبالمرصاد




    زهرا نور ::: شنبه 87/4/22::: ساعت 10:50 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :90813

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    حجاب پرچم پر افتخار زن مسلمان

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<